Ambient:

Ambient

AMBIENT - niestandardowe, jednorazowe realizacje marketingowe, łączące dziedziny ATL i BTL. Obserwując rynek i jego potrzeby reklamowe zauważamy potrzebę zaproponowania i stworzenia nowych środków przekazów reklamowych, obserwujemy wyraźną tendencję do zwiększenia nakładów na środki niekonwencjonalne – obserwacje te dały nam podstawę do stworzenia Działu Ambient.

Nasi Specjaliści doradzają jak w inny, alternatywny sposób inwestować w reklamę, jak odróżnić się od konkurencji w sposób niekonwencjonalny i efektywny. Nasze działania ambientowe to spektakularne akcje realizowane na specjalne zamówienia Klientów pod konkretny produkt i konkretną grupę docelową. Działania te oparte są nie tylko na kreacji reklamowej, ale także na formie, w jakiej ona jest wyrażana. Jest to forma reklamy ściśle kontekstowa, w której reklamodawca zwraca uwagę nie tylko na layout, ale także na cały kontekst umieszczenia reklamy.